Dave Fransen

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik hou van reizen en filosofeer graag, met name over het leven. Ook heb ik een vrij uitgebreide algemene kennis. Buiten het serieus kunnen zijn, hou ik absoluut van humor! Ik ben spontaan, zo goed als altijd vrolijk, hou van ondernemen en laat mensen in hun waarde.

Daarnaast ben ik sinds 2012 begonnen als modelfotograaf met publicaties in diverse magazines.

Over mijn reis

Een nieuw avontuur in mijn leven. Zonder geld, te voet en liftend door Europa! Mijzelf herontdekken, terug naar de basis en compleet nieuwe ervaringen opdoen. Het zal moeilijk worden en een grote uitdaging, maar heb er veel zin in!

Geen plan, gewoon go with the flow. Startpunt: home sweet home en vanuit daar richting het zuiden en verder zie ik wel wat op mijn pad komt.

Wild kamperen, couchsurfing en nieuwe mensen leren kennen! Her en der werken tegen kost en inwoning en verder vooral veel vrijheid! Geen tijdslimiet!

Nu bezig met de voorbereidingen en dan half september vertrekken!

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Spanje, Venezuela.